Unknown

Huhuhuhu..even exam teori dah finish but aku still kecewa yg teramat sebab microbe paper td aku cam jawab tak jwp je….ishhhhh…geram betul apasal la semua yg aku bace mcm jd sup kat kepale aku ni…bercampur2 sampaikan yg positive jd negative yg negative jd positive…dasyat tak dasyat……rase kalau boleh nangis atas paper tu dah lame aku buat..habis satu dewan peksa banjir dgn air mate aku…..aduh….sakit kepale…mase tu rase dua jam suku tu cam pendek gile…. Yg si kee nam tu aku tgk cool je tapi aku punya gaye entah ape2 la…..sekejap aku dok bilang jari ( ingatkan formula) kang sekejap lagi aku dok panggung kepala….memang lawak...abg and kakak yg jage peksa tu pun aku rase kalau tgk gaye aku memang pecah perut la gelakkan aku...

Mak telefon tanye camne peksa td,aku ckp no komen…lebih2 terserah pada Allah….Dia yg tentukan, aku dah berusaha……habis sudah exam pas ni prepare tuk viva, ospe and osce....hope be better....GAMBATEH....


"Ya Allah bagilah aku lulus semua paper yg aku duduk….Amin……"

teori finish, practical to go....



saje je nak letak picture ni, jgn kondem ah, tahu la tu bukan cik teddy bear aku.....huhuhuhuh
0 Responses

pengusha blog tegar