Unknown
salam..
huhuhuhu..kenape aku tulis tajuk ni??.....
sebab 2 minggu ni adelah minggu yang sangat penuh dengan tension..
Kenape???penuh dengan pelbagai aktivity yg menyakitkan kepale otak aku....
ape??...drama presentation and preparation on quality of life...plus epidermiology reseach paper plus family day..plus monthly test.
kalau korang kat tempat aku pun mesti dah serabut jugak kepale otak tapi aku rase bukan aku sorang tapi hampir semua la medic batch kitaorg...kalau tak takkan lah sepanjang minggu ni semua muke dah serupe selipar buruk aku tgk. hahaha..
tapi Alhamdulillah....semuanya semakin hari semakin berakhir....
drama dah pun selamat diselesaikan pada hari isnin lepas..kumpulan aku bt pasal schzopherinia and kumpulan lagi satu bt bipolar disoder..sape yang tak tahu pas ni serve internet gi cari ar..
lepas ni kumpulan mane yg terpilih utk bt persembahan mase international medical conference biaq pi la tapi dgr kate kumpulan lagi satu..kalau bt la aku ckp PADAN MUKE KORANG...hahaha..
family day pulak dah katam hari sabtu, 16hb lepas...lepas mcm2 peristiwa nak2 lagi dengan hujan kira syukur la sebab semuanya berjan lancar...
reseach paper pun dah selamt tutup buku petang tadi..syukur even la mule2 tu aku blur gile la tentang research kitaorg, kalau nak ikut grand jugak la tittle research kump aku "DOUBLE BLINDED RANDOM CLINICAL TRIAL ON COMPARISON BETWEEN BUPIVACAINE AND LIGNOCAINE IN CEASAREAN SECTION"..Nak btnye pun mahu tercabut semua rambut kat kepale den ni ha....tapi at least dalam research ni aku faham la tentang research ni sikit2 takde la macam aku mase 1st year dulu..rase cam org bodoh plak mase tu, memang tak tahu ape2..hampeh tul kan aku dulu..tu la mak suruh belajar btl2 tak nak....ambik ko..
esok plak, monthly test untuk module ni akan berjalan..semoga semuanya okey..lepas m=ni aku kene balik and katamkan semua lecture note and study..GAMBATEH !!!!!!!!!!!
0 Responses

pengusha blog tegar