Unknown
me and nisa during the pupuk program...ahhhh...report tak bt lagi..mampus aku kene kejar dgn dr basim nanti...


salam
mcm biase la bile org tak boleh tido mcm2 la aktivitinye...dan aku plak menyalurkan ke sudut paling positive iaitu menulis...tak tahu la pagi2 bute ni nak tulis ape mende coz emosi aku campur2....mcm ade within a few days ni....jd aku pun mengupload gambar yg aku rase mcm ok...atas ni gmbr yg telah diedit dalam mood lame..ade la aku and nisa....nak tahu kisah kite org ni tak...

ceritenye bermula begini:

alkisah la..di satu pagi yg hening tarikh aku tak berape ingat lebih kurang pkl 6.oo pg waktu malaysia, di lapangan terbang senai...aku pun bersiap siaga la nak gi daftar masuk utk naik kapal terbang...tgh sibuk2 proses daftar tu, mak aku yang paling aku kasihi tu pun ckp la..
ha...dila...sane tu ade budak matrik johor jugak tu, dia pun ambik medik mcm kau juga...
wahhh...dalam hati..huh..lega ade jugak org dari same matrik dgn aku...
aku pun perkenalan dgn dia, dia kate dia bdk matrik johor jugak tapi yg kesiannye entah kenape aku rase cam tak pernah je tgk minah ni...takpe lah kan..at least ade dah aku kawan gi kk, takde la takut bebenor....

sampai kk je, mcm biase la ikut prosider pendaftaran universiti...nasib baik ade brother2 and sister2 ums yg dah siap2 tunggu kat airport terminal 2 tanjung aru, kk...takde la terkontang kanting dibuatnye...

mcm tu la cerite kami ni berjumpe..name dia ni yg sebenornye cik hanisah firdauz sukirman..org kota tinggi den plak as u all know la, org segamat bandar tercinte..hehehe.
dia ni ade twin, so kalau korang jumpe dia kat mane2 jgn terconfuse sudah..

itu je la kot..tak tahu nak tulis ape lg...

to miss hanisa: thank to be my friend, pejam celik dah nak dekat setahunkan dari peristiwe diatas...hope friendship between us will be forever...with the bless from Allah...
0 Responses

pengusha blog tegar