Unknown
salam....
menulis entry ni la yang rasenye sangat sesak dade aku....semalam 9 may 2009 jam 12.o5 mlm seorg kwn perempuan aku di maktab perguruan, rosimah msg aku bg tahu tentang pemergian seorg sahabat yg rumahnye tak jauh dari rumah aku ke rahmatullah...agak terkejut sebenarnye aku dgn berite tu sebab aku kenal sgt dgn arwah.....tak sangka tuhan lebih menyanyangi dia dan lebih dulu menjemput dia menghadapNya.....arwah bekas senior aku di badan pengawas sekolah menengah kebangsaan maokil...dia jugak antara yg agak rapat dgn aku dan keng kawan mse zaman sekolah.... arwah anak bongsu same jugak mcm aku dan seorg yg happy go lucky aku kira...senang mesra dan selesa...pagi td di talian ym, berite yg same suhana sampaikan...same jugak spt aku, dia sedikit terkejut....betul, panggilan tuhan menghadapNye tak siape yang tahu bahkan mungkin jika kehendakNya disaat aku menulis entry juga Dia mampu melaksanakannya......benar kematian itu sebenarnye terlalu hampir dgn kite cume terkadang kite terleka pada seronoknye tarikkan dunia...tengahari, mak telefon juga membawe berite yg same...arwah lemas ketike mandi di cameron highland...mungkin tergelincir kate emak.dia masih lagi menuntut di perak sebenarnye dalam bidang pegimejan perubatan..tiade nada ceria pade bicare emak, mungkin dia juga bimbang pade aku yg jauh beribu batu disini...semoga Allah senantiasa melindungi aku...

Salam takziah pade Encik Yusuf sekeluarge dia atas pemergian anakbongsu beliau ke rahmatullah...semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnye dan ditempatkan bersame org2 yg baik....Al fathiah.....



P/S: 50 soalan paderi kepade ahli sufi akan di upload tidak lame lagi di blog :kuliah cinta illahi...
0 Responses

pengusha blog tegar