Unknown
salam...
tgk tajuk entry ni pun mesti ramai yang dah boleh agak ape sebenarnye aky nak tulis...pagi ni aku bangun je tido, bukak laptop terus je aku mengdownloadkan cerite ni dari youtube...
cerite ni sebenarnye dah lame dah keluar kalau tak silap aku since aku form 5 tapi korang jgn la rase pelik dgn aku ni sebab kalau aku suke 1 cerite tu aku memang sanggup tgk banyak2 kali .biarlah pecah retina mate aku ni aku still nak tgk......orang yang memang tak tahu letih tgk cerite la katekan....bagi org lain mungkin cerite ni biase je tapi entah aku pun tak tahu kenape aku minat sgt cerite ni....dulu mase belajar lagi la bersemangat sebab cerite dia ni menyuntik semangat dan memotivasikan diri para pelajar utk sambung pelajaran ke peringkat universiti...
alhamdulillah, dgn izin Allah sekarang ni aku pun dah berjaye menjejakkan kaki ke uni....kepade yg belum lagi msk ke uni. see you di ipt aku ucapkan pade korang semua....
0 Responses

pengusha blog tegar