Unknown
salam.....post ni ditulis special tuk halima ye...yg tak name halima jgn bace...hahaha
ha, puas hati ko..aku dah update blog aku special utk ko.....hongeh2....i tak rajin la der sekarang....idea i semakin hari semakin setek sebab berkawan dgn diaorg..semua warge rumah g2-3...sape yg bukan name halima yg bace post ni, conform korang tanye kan aku sekarang kat ne..hahaha....windu la tu kan....aku or sebenarnye all the third year ums medical students sekarang berkampung kat sandakan sabah.......menunaikan tanggungjwab yg di tuntut Allah iaitu belajar di Duchess of Kent Hospital (HDOK)...(cet, ayat cam ustazah plak,hehehe)...anyway sori to all kalau bukak blog aku balik2 tgk post yg same....i memang tak rajin u....tu amin ghazali yg suke sekodeng blog aku ni, hahahha...ko jgn nak meng jah ye dekat blog aku, nanti i bt muke u cover depan blog i....br u tahu.....ahaakkkk.....k..la cau dulu......lain kali story lagi....lupe plak, to adila albar and to norma asmira, selamat membangunkan blog masing2 dgn story mory anda....tolong upload gambar sy sekali ye wak dalam post2 kamu tu......i nak tumpang sekaki...hhahahah....ok..daaa...salam...dr sandakan....
1 Response
  1. ema Says:

    hahaha.....
    jah ne lucu ar....
    aigo...aigo....
    jah....rendu ar kat jah...
    (wahahaha,pdehal dok serumah,wahahaha)


pengusha blog tegar