Unknown

salam...
aha...hampir setahun tak mengusha blog aku yg pertame dulu..
"kuliah cinta illahi"..erm..that blog remain silent...and i spend most of time writing in this blog, a cup of lemon tea...tapi dlm hati, bkn niat nak biar blog tu camtu je tapi tak tahu nak letak pengisian ape di situ..so sebagai penyelesai masalah, aku malas la nak jd macm kerajaan turki yg pisah kan pentadbiran dan agame, so ape2 pengisian pasal agame yg aku tahu lepas ni pun akan di muatkan di blog aku yg 1 ni jugak...ok la kan..sambil berseronok, kite beramal sekali..mostly bukan hanye utk kebaikan pembace tp jugak kebaikan diri penulis ni jugak..ye la...aku just manusia biase, bkn malaikat atau sesape pun...(yg ni lari dr topic ye)

macam yg lain tahu jugak, currently aku in the end posting exam syndrome....aiyo, masih sempat lagi blogging nih....saje je, just wanna release some pressure in the brain..hehe...mane idaknye..aduyai, tgk manipal tu, sikit la punye tebal....poning kepale den ni ha...exam kite org will start on monday next week...Ya Allah, semoga dapat pt yg boleh beri kerjesame....jgn la mcm hari tu, bile tanye dgn makcik tu "makcik, kenape makcik msk hospital hari ni?" then that makcik jwp "ndak la aku tahu"erm...so what i wanna write in the chief complaint...then sebgi hadiah dari dr jerry, " ur question should guide the patients" ambik aku sebijik.yg boleh bt mase tu hanye senyum menampakkan baris2 gigi bak iklan COLGATE.hopefully that will never happen again..


what so ever, harap semua org mendoakan kejayaan kami...as usual, asal nak exam je, mintak maaf la dgn semua org..kalau ade aku terkasar bahase, tersilap laku ke..bcoz, just like what i say before, i just human...commit mistakes in almost every second..konsep taubat dan hidayah kan begitu dong...haha


tgk picture di atas...so sy mau sambung study....shh..sile diam ye...
0 Responses

pengusha blog tegar